03 dhjetor 2009

Zoff: Te Shtunen Vedimtare per JUVEN

Zoff, si ka kohë për Juventusin? "Potencial i ekipit unë mendoj se ka ndonjë. Ndoshta një disa lojëra shkoi shumë keq, sepse aktualisht në Cagliari pasi e metë nuk kishte asnjë shans për t'u shëruar. Pati një fat shumë të keq , sepse dy-tre topa - një çështje e inç - mund të hyjë. Por ekipi mund të bëjë mirë. Ai është një portier i madh, mbrojtja është atje, midfield dhe sulm atje. Unë jam shumë i sigurt për të shtunën, por edhe për kupën. Unë mendoj se është koha e duhur për të treguar forcën reale të ekipit. " Ajo ka pasur kënaqësi të trajnerit, që e di Ciro Ferrara, e di saktësisht se çfarë talentin e tij dhe ndoshta edhe në gabimet e tij. Çfarë mund të ketë transmetuar ekipit Kirit? "Ai është një djalë i pëlqyeshëm, karakteri ka qenë gjithmonë, kështu që unë jam i sigurt. Sigurisht ai nuk ka përvojë, ju nuk mund të them të kundërtën, megjithatë, është shumë inteligjente dhe unë nuk mendoj merr një kohë të gjatë për të kuptuar situatën. Pra, kam besim. " Në këto vite ai nuk ishte kontaktuar nga Juventus për një rol në shoqëri? "Jo, të vërtetë. Unë nuk ishte kontaktuar për çdo rol. Kjo është e vërtetë." A keni mendje pak '? E 'i hidhur? "Qualcosina, sepse unë e di se ata kanë kontaktuar me kaq shumë për funksionet e kaq shumë, dhe kështu nuk ka bërë mua një kënaqësi të caktuar." Ju mund të jetë njeriu ideal, bazuar në përvojën e tij të mëdha në fushë dhe jashtë fushës. Ai bëri pak 'e çdo gjë. Përvojë është ... "Pa dyshim, po. Dikush mund të shohim që politikat e tjera, njerëzit e tjerë. Unë mendoj se Juventus ka bërë gjithmonë mirë dhe janë të bindur se ai vazhdon të bëjë mirë, edhe në qoftë se këto tetë pikë nga Inter janë të shumta. ndeshje e shtunë me Inter është i një rëndësi, nëse jo vendimtare, për pjesën tjetër të sezonit. Por unë bëra një besim pak 'I've got. " Aktualisht, disa e shohin pasi Buffon portieri italian si më të mirë? "Ka rezultate të përziera të portierit dhe unë mendoj se hierarkia e ekipit kombëtar ka edhe tekst. Kështu që unë them Amelia, De Säntis, Marchetti." Çfarë thotë Marchetti? "A është në rritje, por unë duhet të konfirmojë. Ky është një vit i rëndësishëm, ne shohim si perfundon." Come on Juventus-Inter, të qëndrojnë para kësaj ndeshje të madhe. Janë dy ekipe që janë duke kaluar nëpër dy momente krejtësisht të ndryshme. Le ta bëjmë lojë disa ', duke filluar nga mbrojtja: Të dyja ekipet kanë lojtarët e përvojë të madhe, por disa janë ndoshta pak' përpara me moshën. Ne mund të krahasohen këto dy departamente? "Nëse ne shikojmë njerëz, në letër, më shumë ose më pak të jemi. Shoh asnjë ndryshim në mbrojtje, midfield dhe sulm. Ne shohim kushtet formale që mund të ketë disa potenciale, por unë nuk do të bënte si shumë dallime . Po ashtu, sepse parashikimet e mia ishin të Juventusit se ai do të luftojë me Inter për kampionatin. Në ndeshjet më vonë, Bianconeri nuk kanë bërë mirë, por cilësitë janë atje. Le të shohim nëse tërheqë në këto dy përcaktues kritik për çdo gjë. Me Bayern devrebbe nuk të jetë një detyrë e pamundur. Juventus dhe Inter janë të njëjta. Kreu i do të bëjë një ndryshim ...." kokën gjithmonë e bën një dallim. "Juventus ka një mundësi unike, si me Inter që me Bayern. Gjermanët Me duket e lehtë, sepse ata nuk janë në gjendje të madhe dhe juve kanë dy rezultate në dispozicion. Me Ndër shoh pak 'e vështirë, por, në fakt, Juventus eshte Juventus. Unë shpresoj që të merrni nga çfarë ka parë dhe pastaj në fund të lojës. " Unë do të doja një gjyq për pjesën e tij në këtë shoqëri është bërë për të diskutuar. Shumë të rinj një kompani, një kompani që nuk arrin të Juventusit, ata thonë se për aq shumë ... "Përveç Juventusit, është një kompani e re, deri tani ka bërë mirë, por është e qartë se kjo të bëhet një vit i rëndësishëm për të bërë shumë mirë dhe unë mendoj se se ekipi është në gjendje ta bëjë këtë. Le të shohim, unë nuk do të jetë në mënyrë kritike ende