03 dhjetor 2009

Sezonet Diego: "të paktën 10 të Juve"

Lojtarët e Juventusit "yje, Diego Ribas da Cunha, i intervistuar nga Gazzetta dello Sport, Juventus analizon momonto vetëm dy ditë pas sfida-mburojë kundër Inter. "Nëse unë kam qenë në pritje të një detashment të ngjashme nga Inter? Jo, nuk ka tetë pikë. Kjo nuk është normale, jo për këtë ekip, për cilësinë që ka, për atë që është investuar. Për këtë ne duhet të fitojë me Inter. Jonë Ekipi është i pakalueshëm, "braziliane tha me krenari." Shumë konsideruar në rrezik për atë që mund të ndodhë në qëndrimet. presidenti Moratti dhe Inter kapitenin Zanetti, ka bërë të qartë se do të kërkojë pezullimin e garës në rast të raciste duke brohoritur kundër Mario Balotelli. Për Diego, megjithatë, nuk duhet të ketë probleme në këtë drejtim: "Unë vetëm shpresoj se kjo është një natë e futbollit, sportive dhe qytetërimeve. Jo vetëm që shpresoj, unë besoj se. Nëse ka racizmin në futboll? Jo, unë e shtënë fazat e kaq shumë, racizmi nuk kam përjetuar. Unë nuk mendoj se racizmi në Itali hyn stadiumit. "Braziliane pranon që të mos ketë dëgjuar boo tifozët në Cagliari Sissoko:" Mos Sinqerisht. Momo dukeshin më të zemëruar se çdo gjë tjetër për humbjen. Gjëra të tjera që nuk përmenden. Është 'e një lojtar dhe një njeri të jashtëzakonshëm, inteligjent, karizmatik. "Playmaker i Ribeirao Preto është konsultuar edhe në lidhje me vështirësitë e bashkatdhetar sot Felipe Melo, mbërriti edhe në qëndron në Shën Elias:" zemëruar? Askush nuk është i lumtur kur ai nuk ka luajtur, por Felipe nuk është histori. Është 'e një djalë i ftohtë, ai punon dhe se si të gjithë ne të pranojë me qetësi vendimet e trajnerit. "Deri bisedimeve Diego për rolin e tij në Juventus, një ekip i ndërtuar rreth figurës së mesfushor tij:" Ndjehem përgjegjësi, ka, Unë nuk mendoj se Ferrara të përballet me ekipin rreth meje. Juve kanë lojtarë shumë të madh dhe kërkon trajner të mundshëm të të gjitha për të shprehur veten në më. Module? Juve u ndërtua për të luajtur "gjëmim" 4-3-1-2. Dhe 'pse unë jam këtu. Unë kam luajtur gjithmonë në këtë mënyrë. Vetëm në Port, me 4-3-3, unë u majtë tretë në midfield. I përshtatur kurrë, kishte diskutime me një trajner. Porti i kishte bërë zgjedhjet e tij, në mesin e tyre për të vazhduar me një formë që nuk përfshijnë playmaker. Për këtë u shit në Werder. Brazilian pastaj përsëri në veprimin e tij nga Bremen të Torinos, pas një negociator të gjatë "shqetësuar" nga disa konkurrentë frikshëm, "Inter erdhi kërkoni për mua? "Asnjë kontakt. Bayern? Me ta. Keqardhje?" Asnjë. "Juventus donte mua për dy vite, kam kërkuar që të veshin këtë këmishë, unë doja të luaja në Itali. Unë e bëri atë. Tani unë dua që të fitojë në Itali, duke filluar sa më shpejt të jetë e mundur . Nuk ka keqardhje, asnjë keqardhje. Playmaker do të qëndroj për shumë vite në Juventus, "Unë dua të qëndroj në Torino 8, duke përfshirë 10 stinëve. I don't like Platini, në vend se si Zidane shkuan në Real." Diego dhe do të fitojë edhe shumë trofe si paraardhësit e tij të shquar, të duke filluar nga ky sezon, duke filluar nga ky sezon. Për qëllime të racës Scudetto do të jetë vendimtar në natën e shtunë. Diego thekson rëndësinë e Derby e Italisë: "Ejani-deri në Brazil. Më kujtohet sfidat midis Juventusit dhe Inter në TV nuk humbasë një. Zidane ishte idhulli im, por në të gjithë Brazil ishte rooting për Ronaldo. Të gjitha 'Inter kanë bërë gjëra të jashtëzakonshme. Unë mund të ndjejnë zemërim e një natë si kjo, ndihem nën presion, por unë nuk jam i frikësuar. Disa sfida të jep guxim. Dhe' atë që unë mendoj, por është edhe ajo që kam erë në dhomën tonë të dobishme. " Juventus u kërkohet të japin këshilla lidhur mesfushor Inter, Shnajder: "Ai ka cilësi të madhe: një lojra holandisht nga Brazili. Nëse ju mbulojë për të shtunën në mbrëmje, do të jetë një armë më shumë për ta, por kjo është në rregull, ne kemi forca të mundë Inter. "Më në fund Diego vlerëson trajneri i tij, Ciro Ferrara, me të cilin në ditët e fundit ka pasur keqkuptime. Pas Bordo, Brazilian kishte thënë: "Ferrara duhet të na shpjegojë se çfarë po ndodh." Por, dy ishin sqaruar: "Është 'e një trajneri amazing, ka një dialog të vazhdueshëm me të gjitha - i referohet Zyrtare brazilian -. kam shpjeguar tashmë se episod, por bëj me dëshirë atë përsëri. Kjo ishte vetëm mënyra më e mirë për të respektojnë autoritetin e Ferrara. Kjo nuk është për lojtarët analizuar loja e ekipit, do të jetë një mënyrë për të pasjellshëm të trajnerit. marrëdhëniet e mia me atë? "Shkëlqyer", thotë Diego