05 dhjetor 2009

Juventus Ferrara këmbëngul se trajneri i lartë i sigurisë do përplasje në Inter

Ciro Ferrara bos Juventus këmbëngul se ata të shkojnë në përplasja e tyre me udhëheqësit e Serie A Inter, Milan, pa frikë.Bianconeri kanë humbur dy të kërcej në të gjitha garat dhe tani gënjeshtër e tretë në Serie A, tetë pikë pas udhëheqësit e Lidhjes Inter."Ndër të ketë një mentalitet fitues. Ata janë shumë të forta dhe kanë një ritëm të dukshëm, por unë jam ende i bindur se ne do të japim më të mirën dhe të luajë një lojë e madhe, "tha Ferrara.Ish-legjenda Napoli gjithashtu shprehu besimin e tij në Juventus tifozët të cilët kanë kërkuar që të përmbahen nga pahijshëm këndonin nesër."Unë kam besim nesër në mbrëmje tifozët e" qëndrim. Unë gjithashtu shpresoj se ata përdorin ironi atë."Unë pres që ata të kornizës ndeshjen mrekullisht dhe të na japë ndihmë, sepse ne e dimë se sa ata numërimin."