03 dhjetor 2009

Ish sulmeve Caesars arbitri - Besoj ne Juve

Ish-bilbil Graziano Çesari sfidat zgjedhjen e zyrtarëve të ndeshjes për ndeshjen e madhe ditën e ardhshme të kampionatit dhe filloi një sulm të ashpër mbi destinimit të arbitrazhit Pierluigi Collina: "Unë nuk e kuptoj përshkrimet e Hill, dy ndeshje në Romë, dy Juventus-Inter, - tha ish-arbitri ndërkombëtar për Radio Centro Suono Sport -. caktimin e Saccani gjeni absurde sepse kur arbitrazhit Hill, në qoftë se një ndeshje e madhe ishte ngarkuar në një fishkëllimë jo ndërkombëtare, Pierluigi mori zemëruar si një hajvan. Por, kur unë mendoj se unë shoh Rizzoli perde me Totti, Inter-Roma vitin e kaluar. paratë e shpenzuara për kodrat janë të hedhur në erë. " Por Caesars nuk ndalet atje dhe u përplas në Hagë modus operandi: "De Laurentiis folur për pse ai kap një skandal të ri të futbollit që vihet në pyetje referees janë gjithmonë dhjetë e zakonshme, dhe kjo metodë nuk ka si. Pse nuk punojnë me njëzet ? është dhjetë vjet, më shumë ose më pak, të drejtuar gjithmonë emrat e njëjtë. Kjo do të marrë shumë pak për të arritur atje. Meritocracy duket nuk ekziston dhe unë pyes veten pse. " N.d.r. Them e saj, Çesari. Meritocracy nuk ekziston më, sepse tani ajo është zëvendësuar nga 'intercrazia, degjenerim e saj "morattocentrica" të mbrojtura në besim të mirë, pavarësisht, se është më shumë meritë se ata që favorizojnë gjithë, aka ekipi Telekom. Simple no? Ndërkohë përgatisë veten për më të keq: me Saccani ndër gjithmonë fiton (11 herë nga 12 më parë), shumë shpesh mjaft i ndotur. Ndërsa Juve është shpesh me të, thonë, "të ardhur keq." Koha e fundit të këtij viti në Marassi kundër Genoa, kur ne rrëmbeu një fitore të merituar (dy gola dhe ngjarje të tjera të anuluar i paqartë). Por me ne bilbilave kodër të bëhet fatalisht në pushkë ...