03 dhjetor 2009

Diego:Për ringjallje kundër Inter


Shumë është shkruar dhe tha se ajo është aq shumë në lidhje me këtë Juventus. Papritmas, gjithë ata që kishin parashikuar Scudetto, Champions Cup, dhe Italia në një sezon kanë avulluar dhe, vërtet, nuk kanë arritur të emërtim këto lojtarë sa më shpejt Ferrara përfunduar dhe i zier. Duke pasur parasysh se xhiro e mirë është ende mjaft për të bërë për të bërë më të madhe të këtij grupi, ne gjithashtu e kuptojnë se kjo kërkon kohë dhe durim për të myk një ekip, dhe se jo çdo gjë mund të arrihet menjëherë. Absurde të flitet për sezonin ndërsa ende në falimentim ne jemi gjysma e se, pabesueshme si optimist si totale (e gabuar dhe e tepruar) SSI ka rënë të gjithë në një gjendje depresioni të thellë. Pak ditë pas ndeshjes me Inter, asgjë nuk mund të jetë më mizor. Ne duhet të mendojmë pozitivisht, që ju kanë besim në këto guys, sidomos nje duhet të besojmë se herët a vonë do të vijë pikë kthese. Fjalët e Marchisio, "Në trajnim ne çdo gjë mund të drejtë, është pjesërisht se ne duhet të përmirësohet," duhet të ngjallin shumë besim edhe më të madh në qoftë se ne mendojmë e si mini-cikli i zjarrit të trajnimit do të përballen me Juventus. Ekipi me trajner, ekipi është i fortë dhe kompakt, ndoshta vetëm Diego ka treguar disa shenja shumë padurim. Por kjo është normale për një mostër të kalibrit të tij: lojtaret e madhe nuk ka përmbajtje për të luajtur lojra në "gjashtë" në kartën e raportit, ata dëshirojnë që edhe të jenë në mesin e më të mirë në fushë. Dhe Diego, pa dyshim, është një kampion absolut. E shtunë kemi pritur një ndeshje të vështirë dhe e komplikuar, sfidë klasike në se ju nuk mund të shkojnë keq. Një barazim do të bëjë pak të mirë, me të fitojë gjithçka është sjellë në pyetje. E 'nga sezonin 2005-2006, që nuk mundi të tokës në shtëpi, më shpejt ose më vonë trend do të kthehet. Përbërësit për një ndeshje të madhe, ne jemi të gjithë, atëherë nëse diçka shkon keq, nuk do me gjysmë zemre arsye. Cilado mënyrë ajo shkon gjithmonë në anën e Zonja.